• Ingyenes szállítás
    20.000.- ezer forint feletti megrendelések esetén
  • Ügyfélszolgálat
    Hétköznapokon hétfőtől péntekig, 08:00-12:00, 13:00-17:00 óráig várjuk
  • Szerviz
    Ha meghibásodott eszköze forduljon hozzánk bizalommal szakértő kollégáink rövid határidővel megjavítják azt!
  • Szaktanácsadás
    Hívjon minket nyitva tartásunk alatt és kollégáink teljes körű szaktanácsadással állnak rendelkezésére!
Szolgáltatások / Üzemeltetés

Teljeskörű üzemeltetési szolgáltatás

A teljeskörű üzemeltetési szolgáltatás(TÜSZ) az átalánydíjas szerződés és a hagyományos eseti szervíz korszerű utodja.

Vásárláskor javasoljuk az eszköz biztonságos és zökkenőmentes használatához, valamint hosszútávon tervezhető egyenletes költségazdálkodáshoz a TÜSZ megkötését. Alapdíj nincs, a másolati díj pedig a ténylegessen elkészített A/4-es példányok után fizetendő! A vásárláskor megkötött TÜSZ kiterjesztett garanciát biztosít az Önök részére. Szolgáltatás alapja a korrekt elszámolás, mely során ügyfeleink csak a ténylegessen elkészült nyomatok után fizetnek, melyről minden hónapban pontos kimutatást adunk.

Szerződés tartalma

  • az üzemeltetés összes költségét,
  • a gép komplett és folyamatos karbantartását,
  • folyamatos kellékanyag ellátást,
  • a kopó alkatrészek cseréjét /gyártói előírás szerint/
  • a kiszállás költségét és munkadíjat,
  • az esetleges alkatrészkölségeket

A konstrukció előnyei

  • Jelentős megtakarítás az eseti kiszállás során alkalmazott díjakhoz képest.
  • Jól tervezhető a várható szervizköltség egy adott évre előre.
  • Kényelmes és egyszerű, mert havonta történik az elszámolás, az önök igényei szerint.
  • Előnyöket biztosít szerződéssel nem rendelkező partnerekkel szemben:
  • mert cserekészüléket biztosít,
  • Gyors kiszállást eredményez, (Hibabejelentés esetén magasabb prioritást élveznek a szerződéssel rendelkező partnereink.)
  • Kedvezményes másolópapír vásárlást tesz lehetővé.
  • Közös érdekünk, hogy a fénymásoló gép folyamatosan, hibamentesen mqködjön, mert az üzemeltetési díj szerződésben rögzített, és nem nőhet csak azért, mert többször kell kiszállni a berendezéshez.
  • A 24 vagy 36 hónapos időtartam “kiterjesztett garancia időszaknak” tekinthető.
  • Szerződés a 12 hónapnál régebbi (lejárt garanciájú) gépekre is köthető!
  • A Teljeskörű üzemeltetési Szerződéssel rendelkező partnerek gépének leterheltségét számítógépes nyilvántartásunk segítségével folyamatosan figyelemmel kísérjük, szükség esetén javaslatot teszünk a gép, géppark cseréjére illetve belső átcsoportosítására.